Ilmainen toimitus yli 70€:n tilauksiin!
Nopea toimitus – jopa seuraavana päivänä!
Toimitusaika
Tuotteet toimitetaan normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Arkisin tehdyt tilaukset toimitetaan tavallisesti vuorokaudessa ja viikonloppuisin/pyhäpäivinä ensimmäisenä arkipäivänä.
Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä.
Huom. Toimitukset mahdollisia ainoastaan Suomeen.
Toimitustavat
Toimitus DB Schenkerin noutopisteeseen tai Smartmile-pakettiautomaattiin
Voit tilausta tehdessäsi valita tilauksesi noudettavaksi haluamastasi DB Schenkerin noutopisteestä. Noutopisteitä ympäri Suomen ovat R-kioskit, K-ruokakaupat ja monet paikalliset yritykset. DB Schenkerin noutopisteinä toimivat myös Smartmile-pakettiautomaatit. Näet sinua lähimmät noutopisteesi verkkokaupassa tilausta tehdessäsi. Voit seurata toimituksen etenemistä DB Schenkerin lähetysseurannasta.
Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Pakettien noutoaika on 14 vuorokautta lähetyksen saapumisesta noutopisteeseen. Smartmile-pakettiautomaateissa noutoaika on 7 vuorokautta. Mikäli noutopiste tai pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Uusi noutopiste kerrotaan saapumisilmoituksessa.
Toimitus Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin
Lähetys toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Saapumisilmoitus lähetetään puhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä. Lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan saapumisilmoituksesta.
Mikäli noutopiste tai pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Saapumisilmoituksessa on tällöin tieto, mistä paketin voi noutaa. Postin kuljetus on 100 % hiilineutraali.
DB Schenkerin kotiinkuljetus
Mikäli valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon kuljetusyhtiö voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.
Huomioithan, että kun valitset tuotteelle kotiinkuljetuksen, palvelu ei koske palautuksia. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote noutopisteeseen. Kotiinkuljetuksessa tarkastathan tilausta vastaanottaessasi, että lähetys on oikea ja ulkoisesti ehjä.
Postin kotiinkuljetus
Mikäli valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon kuljetusyhtiö voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.
Huomioithan, että kun valitset tuotteelle kotiinkuljetuksen, palvelu ei koske palautuksia. Mahdollisessa palautustilanteessa asiakkaan tulee itse toimittaa tuote noutopisteeseen. Kotiinkuljetuksessa tarkastathan tilausta vastaanottaessasi, että lähetys on oikea ja ulkoisesti ehjä.
Nouto KORRES myymälästä
Voit halutessasi noutaa tilauksesi jopa samana päivänä ilman toimituskuluja Lönkka43 myymälästä:
Lönnrotinkatu 43
00180 Helsinki
ma-pe 10-18
ja sopimuksen mukaan
Toimituskulut
Toimitus DB Schenkerin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin: 6,00€
Toimitus Postiin tai Postin pakettiautomaattiin: 6,00€
DB Schenkerin kotiinkuljetus: 15,00€
Postin kotiinkuljetus: 15,00€
Nouto KORRES Lönkka43 myymälästä: 0€
Yli 70€ tilaukset ilmaisella toimituksella DB Schenkerin noutopisteeseen, Postiin tai pakettiautomaattiin.
Yli 150€ tilaukset ilmaisella kotiinkuljetuksella. Muista ilmoittaa puhelinnumero toimitusta varten.
Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus
Vastaanotettuasi tilauksesi sinulla on 7 päivää aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. Yli 7 vuorokauden jälkeen tehtyjä reklamaatioita ei hyväksytä. Reklamaation tekemiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]).
Hei, liity nyt postituslistallemme ja saat sähköpostiisi -15% alennuskoodin seuraavaan tilaukseesi!
Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisenä tiedon uutuuksista ja erikoistarjouksista sekä KORRES-asiantuntijoidemme ihonhoitovinkit!
4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.
5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai [email protected]).
Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.
7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste
1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres