Ilmainen toimitus yli 70€:n tilauksiin!
Nopea toimitus – jopa seuraavana päivänä!
Jos et jostain syystä haluakaan pitää tilaamiasi tuotteita, voit palauttaa ne 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Tehtyä ja maksettua tilausta ei voi peruuttaa verkkokaupassa.
Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä myyntikunnossa. Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä selvästi käytettyjä tai muuten myyntikelvottomia tuotteita. Hygieniasyistä meikkejä ei voi palauttaa. Alennetuilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Palautustilanteessa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected],) niin annamme lisäohjeita ja sopimusnumeron Postin kautta tehtäviä palautuksia varten. Tuote voidaan palauttaa myös KORRES myymälään (Lönnrotinkatu 43, 00180 Helsinki).
Palauttaessasi tuotteita postitse vähennämme 6€ palautuskulut sinulle palautuvasta summasta. Palauttaminen KORRES Lönkka43 myymälään on veloituksetonta. Huomioi, että veloitamme myös meille palautuneesta noutamattomasta lähetyksestä 6€ postituskulut. Neljäntoista (14) vuorokauden palautusoikeus koskee myös KORRES myymälästä noudettavia tilauksia. Säilytämme kuitenkin tilaustasi tämän ajan jälkeenkin ja voit noutaa sen myöhemmin.
Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
Hei, liity nyt postituslistallemme ja saat sähköpostiisi -15% alennuskoodin seuraavaan tilaukseesi!
Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisenä tiedon uutuuksista ja erikoistarjouksista sekä KORRES-asiantuntijoidemme ihonhoitovinkit!
4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.
5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai [email protected]).
Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.
7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste
1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres