Ilmainen toimitus yli 70€:n tilauksiin!
Nopea toimitus – jopa seuraavana päivänä!
Verkkokaupassamme voit maksaa tilauksesi joustavasti ja valittavanasi on useita eri maksutapoja:
Voit maksaa verkko-ostoksesi MasterCard, Visa ja Visa Electron -maksukorteilla, kun rekisteröit korttisi pankissasi verkkomaksukelpoiseksi. Huomioi, että kortillasi saattaa olla myös turvaraja verkko-ostoksia varten. Voit tarkistaa turvarajan ja muokata sitä verkkopankissasi tai pankkikonttorissasi. Korttimaksaminen verkkokaupassamme tapahtuu SSL-suojatulla maksulomakkeella. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme.
Verkkomaksu on mahdollista Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, OP:n, POP Pankin, S-Pankin, Säästöpankkien ja Ålandsbankenin asiakkaille. Kun käytössäsi on oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja olet maksamassa verkkokaupan ostoksiasi, siirryt kauppapaikkamme sivuilta hetkeksi verkkopankkiin ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet verkkopankin tilitiedoista. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla, jonka kautta maksusi välittyy meille. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksutietojen välitys sinun ja pankkisi välillä on turvallista, sillä maksutiedot suojataan SSL-salausmenetelmällä.
MobilePay
Myös MobilePay käy maksuvälineenä verkkokaupassa. Aktivoi verkkomaksaminen MobilePayssä ennen ensimmäistä verkkokauppaostostasi. Lue lisää MobilePayn sivulta >>
Apple Pay
iPhonen, iPadin tai Macin käyttäjät voivat maksaa verkko-ostoksensa myös Apple Pay:lla. Lue lisää Applen sivuilta >>
Pivo
Maksa ostokset Pivolla helposti ja nopeasti mobiilipuhelimellasi. Lataa Pivo puhelimeesi ja liitä maksukorttisi sovellukseen verkkopankkitunnuksillasi. Klikkaile ostokset ostoskoriin verkkokaupassa ja valitse kassalla maksutavaksi Pivo. Pivo on tarjolla sovelluskaupassa kaikkien pankkien asiakkaille. Lue lisää Pivosta >>
OP-siirto
OP:n asiakkaat voivat lisäksi maksaa verkko-ostoksensa Siirto-sovelluksella. valitse kassalla maksutavaksi Siirto, syötä puhelinnumerosi sille varattuun kenttään ja hyväksy maksu käyttämässäsi sovelluksessa. OP:n asiakkaat voivat ottaa Siirto-maksut käyttöön OP-mobiilissa ja Pivossa. Lue lisää OP:n sivuilta >>
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai tililuotolla yhteistyössä Paytrail Oyj kanssa. Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat Walley (ent. Collector Bank), Jousto ja AfterPay. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista. Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla ainakin laskussa mainittavan vähimmäissumman eräpäivään mennessä.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Walley (Collector Bank)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot
Lue lisää: Collector.fi
Jousto
Lue lisää: Jousto.com
AfterPay
Lue lisää: AfterPay.fi
Käytössämme on myös Klarna Oy:n tarjoama Klarna Lasku sekä Erämaksu, joiden ehdot löydät täältä. Huomaathan, että laskulla tai osamaksulla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen ilmoittamista ja luottotietojen tarkistamista. Klarna tekee lakisääteisen luottotietojen tarkastuksen ennen päätöstä luoton myöntämisestä. Luottotiedot tarkastamalla Klarna saa tietoa kuluttajan taloudellisista edellytyksistä suoriutua maksusitoumuksesta valittujen luottoehtojen mukaisesti. Klarna päättää luoton myöntämisestä yksipuolisesti. Klarna vahvistaa luoton myöntämisen sallimalla asiakkaan ostotapahtuman tämän valitsemien ehtojen mukaisesti sekä lähettämällä asiakkaalle luottosopimuksen.
Mikäli Klarnan maksutapoja käytettäessä tilaus ei mene onnistuneesti läpi, olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun numerossa 09 – 425 99 771.
Lisätietoa löydät sivultat: www.klarna.fi
Jos sinulla on lisää kysyttävää verkko-ostosten maksamisesta, voit olla yhteydessä meihin:
puh: 09 74298881
Hei, liity nyt postituslistallemme ja saat sähköpostiisi -15% alennuskoodin seuraavaan tilaukseesi!
Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisenä tiedon uutuuksista ja erikoistarjouksista sekä KORRES-asiantuntijoidemme ihonhoitovinkit!
4.6. Toimitetun tuotteen vastaanotto ja tarkistus. Vastaanotettuasi tuotteen sinulla on 7 vrk. aikaa ilmoittaa mahdollisista näkyvistä kuljetusvaurioista. 7 vrk:n jälkeen tehtyjä ilmoituksia kuljetusvaurioista ei hyväksytä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]), jotta voimme sopia tarvittavista järjestelyistä.
5.3. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron-, MasterCard-korteilla, laskulla tai osamaksulla, Via MK Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Klarna Oy toimii Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna Oy on myös maksun saaja.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KORRES asiakaspalveluun (09-7429 8881 tai [email protected]).
Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan tilauskohtaisesti sähköpostilla.
7.3. Palveluntarjoaja maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta Posti Group Oyj:n toimesta.
7.4. Maksusuoritus tuotteen palautuksen johdosta palautuu palveluntarjoajan ja Klarna Oy:n toimesta viimeistään 30 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta.
h2. 8. Muuta yleistä
8.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
8.2. Mahdollisiin asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia
h2. 9. Asiakasrekisteriseloste
1. Rekisterinpitäjä Nimi
Via MK Oy / Korres